Bc. Jiří Vepřek
  • Jak prodávám
  • O mé osobě
  • Reality na prodej
  • Blog
  • Napište mi
  • Móda Wendy
23 května, 2022 od Jiří Vepřek

V čem se liší prodej nemovitostí dle měst?

V čem se liší prodej nemovitostí dle měst?
23 května, 2022 od Jiří Vepřek

Jak se liší prodej nemovitostí podle jednotlivých měst? Kromě cen jsou zásadní rozdíly také v rychlosti prodeje. Na co se připravit, pokud chcete prodat nemovitost v Praze, Brně nebo v Sokolově?

Pokud prodáváte nemovitost v Praze, budete to mít poměrně snadné. To samé platí i pro Brno, Ostravu a další velká města. Tržní ceny bytů ve městech jsou dneska sice vyšší než kdy dřív, to samé však platí i o zájmu o bydlení v těchto lokalitách, takže se nemusíte obávat, že by prodej trval oproti minulosti výrazně déle. Zvlášť, pokud přípravě nemovitosti a marketingu věnujete potřebnou péči.

Jaká jsou specifika prodeje nemovitostí podle jednotlivých měst a jak zaujmout co nejširší množství potenciálních kupců?

Prodej nemovitostí v Praze je i dnes výhrou

Prodej nemovitosti v Praze asi tím nejlepším, co může realitního makléře (potažmo i majitele nemovitosti) potkat. Pražské nemovitosti se prodávají jedna radost, ať už jsou v jakémkoliv stavu nebo v jakékoliv lokalitě. Potřebujete prodat nemovitost 1kk v Letňanech či v Radotíně? Nebo maličký byt v centru? V Praze se skutečně nemusíte bát, že byste prodali pod cenou (rozhodně ne se zkušeným makléřem).

A to se samozřejmě týká i větších nemovitostí. Kromě garsonek, které jsou skvělé nejen pro singl lidi, se jedná také o ideální investiční byty, se velmi dobře prodávají také nemovitosti o velikosti 3+1 a větší. Kdo si může dovolit hypotéku, jen málokdy chce bydlet s dětmi v nájmu.

Jak prodat nemovitost v Praze rychle a draze?

Stejně jako v ostatních městech, i v Praze hraje při prodeji nemovitostí velkou roli vedle lokality také celkový stav nemovitosti. O tom, jak velký vliv může mít na cenu pár vizuálních změn, šikovně udělané fotografie a videoprohlídka, se můžete dočíst v článku 3 tipy, jak prodat nemovitost za více peněz.

Vzhledem k tomu, o jak žádanou lokalitu se jedná, je Praha poměrně specifická co do množství zájemců. Nižší ceny či zájmu se však nemusíte bát ani v přilehlých oblastech. Nemovitost prodáte draze a rychle i v Úvalech, Říčanech a dalších menších městech v pražském okolí.

Prodej nemovitostí v Brně

Specifika prodeje nemovitostí v Brně se od těch pražských příliš neliší. Zvlášť v posledních letech se Brnu přezdívá „české Silicon Valley“ a tomu odpovídají i ceny zdejších nemovitostí.

Pokud prodáváte nemovitost v Brně, připravte se na velkou konkurenci, ale současně na poměrně slušné zisky.

Stejně jako v Praze je důležité věnovat patřičnou pozornost úpravám nemovitosti – to platí ostatně pro jakoukoliv lokalitu. Vždy prodáte lépe, pokud potenciální zájemce zaujmete už na první pohled na fotky či video. Toho opět můžete dosáhnout prostřednictvím kvalitně odvedeného homestagingu a celkové prezentace.

Při formulování nabídky nezapomeňte vyzdvihnout veškerá pozitiva, která nemovitost nabízí. Jedná se o byt ve stavu před rekonstrukcí? Skvělé – budoucí majitel si může bydlení zařídit do nejmenšího detailu podle svých představ. Neprodávejte v inzerátu nemovitost, ale splnění snu o dokonalém bydlení.

To samé platí i při prodeji nemovitostí v Ostravě a dalších velkých městech, v nichž je po nemovitostech velká poptávka. O něco těžší už to bude ve městech, která méně než 30 000 obyvatel.

Prodej nemovitostí v menších městech

Velká města jsou poměrně specifická. Zájem o bydlení v Praze a Brně je stále velmi vysoký, a to se samozřejmě odráží i na vyšších cenách nemovitostí a na rychlosti prodeje.

Pokud chcete prodat nemovitost v menším městě, budete se muset obrnit trpělivostí. Prodej nemovitostí v Kralovicích zabere zásadně více času a práce než prodej nemovitosti např. v Domažlicích.

V obou městech přitom za nemovitost získáte sotva zlomek ceny, kterou dostanete ve městech nad 30 000 obyvatel. Při prodeji v menších městech je prezentace nemovitosti a marketing ještě drobet důležitější než například v Praze.

Nebojte se marketingově cílit i na větší města v širším okolí. Vyzdvihněte výhody bydlení v menším městě, mezi které patří klidné prostředí spojené s výbornou občanskou vybaveností. Jedná se o skvělé místo pro rodiny s dětmi a pro každého, kdo dovede ocenit ticho a klid, ale přitom ho neláká život na vesnici…

Potřebuje prodat nemovitost na malém městě či ve větším co nejrychleji a s co největším ziskem? Tak se na mě nebojte obrátit, rád vám pomohu se vším, co se prodeje týká.

Zdroj: kwcz.cz

Předchozí článekHypotéka pro pendlery – co vše hypoteční banky posuzují?Další článek Příjem v eurech už nemá zkomplikovat hypotéku v Česku

Kontakty

Bc. Jiří Vepřek
+420 728 538 287
jiri.veprek@kwcz.czwww.jirkaveprek.cz
Stále otevřeno

Proč právě já

Jsem přesvědčen, že komunikace a dobré vztahy s klienty jsou klíčem k úspěšnému obchodu.

Zakládám si na korektním a profesionálním jednání.

Kontakt

Bc. Jiří Vepřek
IČ: 72269651
+420 728 538 287
jiri.veprek@kwcz.czwww.jirkaveprek.cz
Stále otevřeno

Poslední příspěvky

Česko je druhé na světě v riziku prasknutí realitní bubliny. To může být velký problém.29 června, 2022
Vláda chystá odpuštění poplatků za obnovitelné zdroje.27 června, 2022
Do hry se vrací družstevní bydlení v moderním outfitu26 června, 2022
Všechna práva vyhrazena ©2021 Bc. Jiří Vepřek

Rubriky

  • Financování bydlení
  • Informace z oboru
  • Uncategorized

Kontakty

Bc. Jiří Vepřek
IČ: 72269651
+420 728 538 287
jiri.veprek@kwcz.czwww.jirkaveprek.cz
Stále otevřeno
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
View preferences
{title} {title} {title}